Jaka powinna być treść faktur dokumentujących sprzedaż węgla przez gminy
Pytanie:
Gmina przystąpiła do akcji sprzedaży węgla mieszkańcom. W imieniu gminy będzie tę czynność fizycznie wykonywał skład węglowy. Jakie dane, informacje powinny być zawarte na fakturze dokumentującej sprzedaż węgla przez gminę na rzecz osób fizycznych/mieszkańców? Czy wymagany jest PESEL, nr dowodu osobistego, a może informacja o jakimś zwolnieniu?
Testuj Portal VAT i magazyn Doradca VAT przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla księgowych i doradców podatkowych, który oferuje:
- Portal VAT - zmiany, komentarze, interpretacje, orzecznictwo, porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, raporty, zestawienia
- Wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Logowanie:
Słowa kluczowe:
węgielPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Doradca VAT, Nr 219
Dostępny w wersji elektronicznej