Jak poprawnie udokumentować sprzedaż przez gminę wozu strażackiego

Tomasz Burchard

Autor: Tomasz Burchard

Dodano: 21 maja 2021
Zakup wozu strażackego
Pytanie: Mam pytanie związane ze sprzedażą auta strażackiego należącego do gminy i miasta. W dniu 20 kwietnia 2021 r. została podpisana umowa kupna-sprzedaży auta oraz dokonana płatność. Zostaliśmy poproszeni o wystawienie rachunku na tę płatność. W opisanej sytuacji występujemy jako podmiot niepodlegający VAT, gdyż samochód był użytkowany dla celów związanych z działalnością statutową. Czy jestem zobowiązana wystawić jakiś dokument, skoro wszystko jest zawarte w umowie?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal VAT i magazyn Doradca VAT przez 14 dni BEZPŁATNIE.

To kompleksowy serwis ekspercki dla księgowych i doradców podatkowych, który oferuje:

  • Portal VAT - zmiany, komentarze, interpretacje, orzecznictwo, porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, raporty, zestawienia
  • Wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Tomasz Burchard

Autor: Tomasz Burchard

doradca podatkowy
Słowa kluczowe:
zakup wozu strażackiego

Doradca VAT, Nr 219

Doradca VAT, Nr 219
Dostępny w wersji elektronicznej