Czy można skorygować lub anulować paragon wystawiony bez NIP nabywcy
Pytanie:
Klient w sklepie internetowym złożył zamówienie, ale nie podał informacji o zakupie na fakturę (nie zaznaczył opcji, że ma być faktura). Został więc wystawiony paragon. Następnie klient stwierdził, że wcześniej brał towar na fakturę i podał dane do FS inne niż na zamówieniu. Czy dopuszczalna jest korekta paragonu? W jaki sposób można anulować paragon (paragon jest bez NIP)?
Testuj Portal VAT i magazyn Doradca VAT przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla księgowych i doradców podatkowych, który oferuje:
- Portal VAT - zmiany, komentarze, interpretacje, orzecznictwo, porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, raporty, zestawienia
- Wzory dokumentów, kalkulatory, wskaźniki
Logowanie:
Słowa kluczowe:
fakturaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Doradca VAT, Nr 220
Dostępny w wersji elektronicznej